Fitness palačinky

Milujete palačinky, ale bojíte se, že by vám toto jídlo mohlo udělat na břiše po nějakém čase tzv. nežádoucí pneumatiku plnou tuku? Naštěstí se bát nemusíte a už vůbec se nemusíte omezovat. Existují totiž i fitness palačinky, které si můžete dopřát např. ke snídani nebo kdykoliv během dne bez jakýchkoliv výčitek svědomí.

Fitness palačinky na rozdíl od klasických obsahují mnohem více bílkovin a vy se tak můžete cítit mnohem déle sytější. Tím zabráníte možnému přejídání a přibírání na váze. Navíc do těla dostanete mnoho kvalitních živin, které potřebujete.

Tyto palačinky lze obohatit o banány či jiné ovoce a nebude pak potřeba je dochucovat nezdravým cukrem, který bývá často nazýván také jako tichý zabiják. A chcete-li, aby vaše palačinky byly co nejzdravější, můžete na jejich výrobu použít špaldovou mouku namísto klasické pšeničné.

Špaldovou mouku seženete v každé zdravé výživě a to mnohokrát levněji, než v běžných supermarketech. Je sice mnohem dražší než pšeničná mouka, ale zdravější a kvalitnější.

Palačinky lze dělat dle libovosti

Jak praví jedno moudré přísloví: “Fantazii se meze nekladou.” Proto si můžete udělat palačinky zkrátka z čehokoliv co vás napadne a budete mít zrovna po ruce. Palačinky můžou být sladké i slané a v obou případech vždy chutnají výtečně!

A pokud vás klasické palačinky omrzely, můžete zkusit palačinky banánové, francouzské, pohankové, bez vajec, hrníčkové, z ovesných vloček, celozrnné, americké nebo špaldové. Zkrátka máte si z čeho vybírat.

Recepty a jiné zajímavosti o palačinkách se můžete dozvědět na stránkách www.palacinky.org, kde mimo jiné také můžete najít knihy, video návody, pánvičky a palačinkovače, které jsou vhodné k dělání palačinek.

Nyní již však s chutí do přípravy lahodných a zdravých palačinek.