Sixpack není žádná věda!

Chcete-li mít kvalitní sixpack neboli vánočku (také známo jako pekáč plný buchet), který bude obdivovat na koupališti ne jedna žena, budete se muset smířit s tím, že ve svém životě budete muset udělat mnoho zásadních změn.

Dopracovat se k vánočce neboli k sixpacku není vůbec žádná dřina, chce to jen pevnou vůli a čas, který napraví všechny vaše chyby, které jste na svém těle napáchali.

Pravidelný pitný režim je základem!

Bez správného pitného režimu to prostě nikdy nepůjde! Je důležité, abyste do sebe dostali tolik tekutin, kolik vaše tělo bude vyžadovat a to dříve, než si o tekutiny samo řekne.

Díky správného pitného režimu snadněji shodíte přebytečná kila navíc a vaše vánočka se bude rýsovat napovrch!

Změna jídelníčku

Ano, jak jistě víte z vlastních zkušeností z dřívějška nebo z načtené literatury, strava je mnohem důležitější než samotné cvičení. Cvičíte.li, ale jíte jak se vám zlíbí, nemůžete očekávat, že byste někdy na svém břichu měli něco po čem tak toužíte.

Bude potřeba jíst pouze taková jídla, která vám budou dodávat energii, nebudou obsahovat příliš kalorií a budou zkrátka patřit mezi zdravá jídla. Jen tak se můžete snadno dopracovat k sixpacku.

Kardio cvičení

Nejlépe každé ráno, jakmile vstanete, dejte si nalačno 3040 minutový kardio trénink. Je jedno jaký, hlavně udržujte po celý trénink stejné tempo.

Mezi kardio trénink lze zařadit jízdu na rotopedu, běh v přírodě nebo běžícím páse, boxování, zkrátka cokoliv, kde z vás po dobu tréninku budou téct litry vody.

Toto jsou tři důležité kroky, které vás dovedou k vaši vysněné postavě! Ovšem hodně také záleží na tom, zda již máte pod vrstvou tuku nějaký základ (pevné břicho) nebo ne. Pokud tomu tak není, musíte k následujícím krokům přidat ještě krok třetí a ten bude obsahovat různá cvičení na břicho se zátěží, abyste své břicho zpevnili.